دنیا کے 10 سب سے قیمتی برانڈز

رواں سال گوگل نے ایپل کی جگہ دنیا کے سب سے قیمتی برانڈ کا مقام حاصل کیا ہے، جس کا اعلان ’’برانڈزی‘‘ درجہ بندی میں ہوا۔ گزشتہ سال کی طرح ٹیکنالوجی برانڈز ہی سب سے آگے آگے ہیں۔ یہ درجہ بندی ہر کمپنی کی مالیاتی و کاروباری کارکردگی کے ڈیٹا کے ساتھ 3 ملین سے زیادہ صارفین کے انٹرویو سے بنائی جاتی ہے۔ دنیا کے 10 سب سے قیمتی برانڈز یہ ہیں:

10۔ آئی بی ایم:برانڈ کی قدر: 86.2 ارب ڈالرز،گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): منفی 8 فیصد، گزشتہ سال کا درجہ: 4

9۔میک ڈونلڈز :برانڈ کی قدر: 88.6 ارب ڈالرز،گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): 9 فیصد، گزشتہ سال کا درجہ: 9

8۔ ویریزون:برانڈ کی قدر: 93.2 ارب ڈالرز،گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد: 8 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ: 7

7۔ ایمیزن:برانڈ کی قدر: 98.9 ارب ڈالرز،گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): 59 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ:14

6۔ ویزا:برانڈ کی قدر: 100.8 ارب ڈالرز،گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): 10 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ : 5

5۔ فیس بک:برانڈ کی قدر: 102.6 ارب ڈالرز،گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): 44 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ: 12

4۔ اے ٹی اینڈ ٹی:برانڈ کی قدر: 107.4 ارب ڈالرز، گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): 20 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ: 6

3۔ مائیکروسوفٹ:برانڈ کی قدر: 121.8 ارب ڈالرز،گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): 5 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ: 3

2۔ایپل:برانڈ کی قدر: 228.5 ارب ڈالرز، گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): منفی 8 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ: 1

1۔ گوگل:برانڈ کی قدر: 229.2 ارب ڈالرز، گزشتہ سال کے مقابلے میں تبدیلی (فیصد): 32 فیصد،گزشتہ سال کا درجہ: 2    

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s